Salı, Şubat 16, 2010

ROSTO ÜSTÜ DEFNE ! :))


Tabiki her ailede delicesine sevilir kuzular, biliyorum. işte biz de yani ailece (annem,kuzenlerim,teyzemler) bizim kuzuyu nasıl seveceğimizi şaşırıyoruz, severken neler söylemiyoruz neler anlatmıyoruz ki tontinimize. Defne'de o bayıldığım ses tonuyla bize veriyor gazı...

Ama ben anneannemin sevişine bittim. Bayıldım! Söylediği andan beri dilimden düşürmüyorum:))ROSTO ÜSTÜ DEFNE !

Daha düne kadar bizdeydi anneannem, defneyle de pek bir sıkı fıkı olup anlaştılar. bizimki gülücük hususunda epey bi torpil yaptı ninesine. yaşlılarla çocukların dayanışması bu olsa gerek...büyük aşk yaşadılar !

'Ahh kızımm ben çok severim defne yaprağını...tabiii... senden öncede severdim ben defne yaprağını...rostonun üstüne koyardııım, balığa koyardımmm, istanbulda bulamam diye korkup Cide'den getirirdiiim...yaaa...çok severim ben defne yaprağını !'

Benim ilgim tamamen başka yerlerdeydi halbuki ve konuşmayı 'rosto' kısmında yakaladım...ve orda kaldım:) hı? rosto mu?

Hani ''defne yaprağım, her dem yeşilim...! gibi spesifik yorumlarımız oluyor da ROSTO ÜSTÜ DEFNE YAPRAĞI gelmemişti aklıma...nasıl gelsin ama, yemek mi yapıyorum ben anneannem gibi...anneannem süper yemek yapar deneyimlerinin verdiği bir yorumdu demek ki...ama bak süpermiş ! çok sevdim:))


Bu arada minik kedim bol bol salya fışkırtıyor, minik parmakları da hep ağzında hem de on minik parmak birden ! geçen gün gittiğimiz bir yerde gene aynı şeyi yaptı ama bu sefer tüm salyalarını bir güzel yüzüne-gözüne yaydı :) inanılmaz bir görüntüydü, kendi çocuğumun böyle yapacağı ve böyle bir görüntünün gözüme sevimli görünebileceği gelmezdi hiç aklıma:)

'ay hiç yapmazdı böyle' diyesim geldi oracıkta:)

diş mi çıkaracak bilmiyorum ki?

6 yorum:

Hande dedi ki...

Ayy süper bir yorum olmuş bu rosto üstü Defne :))Çok şirin..Benim babaannem bir türlü anlayamamıştı Berili ilk zamanlar berrin gibi bişi diyordu..:))
Diş çıkarmaya başlamadan 1,5 ay önce tükrük akışı hızlanıyor genelde canım...

çakıltaş dedi ki...

'berrin gibi bişi':))

büyüklerin yorumları komik oluyor hakkaten...çok tatlılar onlar da minişler gibi, çok farklı değiller aslında !

demekki pıtır pıtır erkenden geliyo dişler..

clementine dedi ki...

Bayılırım böyle rostoya...
Alakasız olacak ama benim de defneye define diyesim geliyor.

çakıltaş dedi ki...

define ? hımm...clementinimin gözünü paramı bürümüş ?:))

bu da güzelmiş aslında !

füsfüs dedi ki...

bu postu çok sevdim ben, defne yaprağı:)
bu arada bizim defne ye de amcası define der hep:)

çakıltaş dedi ki...

hem de rosto üstü !!:)

füsfüs; bu bıcırıklar her bi türlü seviliyolar işte, nasıl seveceğimizi ne diyeceğimizi şaşırıyoruz di mi...