Pazar, Şubat 14, 2010

ESAS OĞLAN KABASAKALMIŞ!!!

Yıllarca yanlış biliyormuşum meğer...nasıl da şaşırdım bu sabah! bir yazı okudum milliyette...bugünün sevgililer günü olmasından dolayı efsanevi aşkları konu etmişler.bizim zamanımızın çizgifilmi temel reis'le Safinazın aşklarını da bu efsanelere eklemişler... tabi şaşırtıcı olan bu aşkla ilgili...

ıspanak yemeğini sevmemi sağlayamadı ama gözümde hep kahramandı Temel Reis! Temel Reis'in onca kahramanlıklarına rağmen Safinaz'ın genede Kabasakal'a cilve yapmaktan geri kalmamasını ve aslında Safinaz'ın güzel bir hatun olmamasına rağmen iki adamı birbirine düşürebilmesini garipserdim...



Kabasakalın, Safinazla Temelreisin aşklarına incir ağacı dikmeye çalışan bir arabozucu olduğunu sanırdım...

meğer safinazın ex aşkıymış...ve sevgilisinin gönlünü Yeniden kazanmaya çalışan bir AŞIKmış...bilmiyordum öğrendim, sizde okumak isterseniz bir göz atın...

1 yorum:

Hande dedi ki...

Aa çok ilginç ben de bilmiyordum bunu..