Pazar, Temmuz 17, 2011

Larry Crowne ve MİM!



Dün akşam bi arkadaşımla gittik bu filme.  Film öncesi lafladık, Defne'ye olan özlemimi hafifletebilmek için ona ciciler aldım... İyi ki de gitmişiz diyebiliyorum yani.
Kabul ediyorum izlemesi keyifliydi, zararsız bir filmdi. Yani sinir bozucu bir tarafı yoktu.
Ama İkilinin uyumsuzluğundan anlamıştım sevmeyeceğimi . Filmin konusuna ve filmde ki gelişmelere baktıkça  'ben anlamıştım zaten' diye mırıldanıp durdum hep.
 Larry Crowne nin kariyer sorunuyla başladı film. Depresif öğretmeniyle arasında ki zorlama bir  aşkla son buldu. Kariyere ne oldu? Belli değil. 

 İyi bir konu ve birbirinden farklı özellikteki sağlam karakterleri olan filmi zorrla romantik komedi kalıbına sıkıştırmaya çalışırlarsa böyle olur tabi. Aslında iyi bir film çıkardı ama çıkamamış. 

Filmin sonunda şaşkın bi halde birbirimize bakakaldık arkadaşla  'ne yani bitti mi? böyle mi?' 
.

Ve bir de Ratatoule MİMlemiş. Teşekkür ederek hemen yanıtlıyorum Mimimi:)

Evde yangın çıksa, evden sadece tek bir esya, nesne cıkarmanız gerekirse bu ne olur ?


hımm düşünüyorum... tabi ki de kızıma bakabilmem ve bir süre barınabilmemiz için kredi kartlarımın ve arabamın anahtarının da ruhsatının da içinde bulunduğu ÇANTA olurdu:))

3 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Hmmm,kötü diyorsun demek filme.Ben de tanıtımlarını gördükçe izleyeyim diye hevesleniyordum.Gidip de hayal kırıklığına uğramayayım en iyisi.
özlem

çakıltaş dedi ki...

sen gene de git tabi, ama öyle aman aman bişey bekleme demek istiyorum. yoksa keyifli sayılabilir bile...

çakıltaş dedi ki...

suinci; hani eşya/ nesne sorulmuş ya o bakımdan:) kızım zaten ilk düşüneceğimdir.