Salı, Aralık 20, 2011

Anılarımız da Sevgimiz de Artacak...

Şimdi kurduğum hayallere yenisini ekliyorum...
En sevimli tanımıyla 'en yakın arkadaşım' dediğim dostum bebek bekliyormuş...
Olabilecek en güzel şey yani... hem de en istediği zaman da
 (bebekler nasıl da biliyorlar istendiklerini, annenin hazır oluşunu...)

Belirtilerden  bahsettiğinde anlamıştım ben aslında! Ama doktorun teki nasıl korkuttuysa gözünü tepkisi 'yok canımm, imkansız' oluyordu. Prodüktöre rağmen... 
dedim 'manyak o doktor'. Ne bakıyorsun ona?


Duyduğumdan beri düşünüyorum minişin  Defneyle arkadaşlıklarını, bize gelişlerini, hayatımızda ki ve gözümüzün önündeki değişimleri nasıl da hayretle izlediğimizi,  anılarımızı daha da çoğalttığımızı...
çok sevindim, heyecanlandım...

Defneye  'Tontiniii,  kardeş geliyor' dediğimde  önce annem korkuyla yüzüme baktı:) yok dedim teknik olarak imkansız, koca uzakta:) bizim özlem hamile dedim.  Defne kuzenlerinden o kadar alışık ki çok olgun:P karşıladı....

Tabi ben heyecanlanınca başladım uyarılara, önerilere... sonra sustum,  tuttum kendimi.
çünkü biliyorum ki biz aynıyızdır bir çok konu da; kendimi hatırladım. ben hiç sormadan hemen anlatıp bebek muhabbeti kuranlardan sıkılırdım. 'ne bu canım yok mu konuşacak başka bişey?'  'tüm hayatım bebek olmayacak elbette di mi?' gibi tavırlarla kendi şokumu içimde yaşayıp aslında rutinlerime kenetlenmiştim. ay da bir bakardım gelişim özelliklerine başka durmazdım üstünde... bir çeşit korkuydu belki de...
ama o minik büyüdükçe daha da anlıyorsun birşeyleri, yavaş yavaş giyiniyorsun anneliği... yavaş yavaş... aynı xx gibi,  yavaş- dayanıklı;)

Şöyle bağlayayım; ben böyleydim diye sen de böylesindir sanıyorum.
Susuyorum.
Ama bi sorsan saatlerce anlatabilirimmmmmmm;)
Sorrrr nolurrrr:)))
Sanırım bu da  bir tür bebeği koruma içgüdüsü:))
.



13 yorum:

Sevgi dedi ki...

yeni bir hayat giriyor dünyanıza.. yeni meraklar, yeni sevgiler.. bebek müjdeleri beni çok hep çok mutlu eder..allah sağlıkla dünyaya gelmesini nasip etsin inşallah..

elif-kayra dedi ki...

sağlıkla alsın bebeğini kucağına
annelik gibi güzel bir duygu yoktur bu dünyada

Tibetin annesi dedi ki...

insan gerçektende herkesi kendisi gibi zannedip, öyle davranıyor :)))
hayırlı olsun arkadaşının miniği. sağlıkla gelsin inşallah :)

Bahar ve kızısı Yağmur dedi ki...

çok sevindim arkadaşın adına :D
sağlıcakla gelsin

Aslı dedi ki...

Her bebek haberi beni heyecanlandırır, Gerçekten çok sevindim :)

çakıltaş dedi ki...

kızlar hepinize tek tek çok teşekkür ederim, güzel dilekleriniz için! benim de dileğim miniğin sağlıklı sıhhatlı aramıza katılması...

clementine dedi ki...

Canım sen konuş hep benimle,, hem ben ilgiyi severim. ben korkularımı kimle paylaşıcam. Tırıs tırıs bi vaziyetteyim.. :))
Ayrıca burdan herkese iyi dilekleri için teşekkür ederim.
Gerçekten çok duygulandım:))

Ahu dedi ki...

Merhabalar. Ne güzel bir haber :)

Hande dedi ki...

Gözü aydın, sağlıkla kucağına alır inşallah..

çakıltaş dedi ki...

Yaşasın o zamann!!! kendimim tutmama gerek kalmadı... tecrübeli anne sayılırım ne de olsa;)

çakıltaş dedi ki...

Ahu merhaba, hoşgeldin...

Syhn dedi ki...

az kalmış annenin yüreğine indiriyormuşsun :)))
bebiş hayırlı olsun :)))

çakıltaş dedi ki...

seyhan hem de nasıl, ifadesi çok komikti:) kadıncağız o kadar yoruluyor ki Defneyle, bi tane daha olsa o da annane çocuğu olacak biliyor:)