Pazartesi, Mart 08, 2010

Sevgiliye Öneri


hadi ısınsın artık havalar,zaten hava karardıkça karadı, şu karanlık havadan bi kurtulalım. zaten soğukları da hiç sevmiyorum ! nisan gelsin bir an önce, hem de en hızlısından...

herşey yolunda gitsin ve gelsin artık sevgilim! tıngır mıngır gidelim her yere:))defneyle oynayalım, salya fışkırtma yarışı yapalım:)...mutlu mesut bi de üçümüz olsak...olmaz mı?

geleceğin hepi topu 3 haftanın sadece bi haftası başbaşa olacağız ya...ne yapacağımı şaşıracağım gene...zaten önceki gelişinden kalan kızgınlığımdan plan da yapmıyorum! e senin yapacağın planla ne kadar birlikte olabiliriz pek emin de olamıyorum:)

aslında şeytan diyor ki paylaşma kimseyle, kopar cıngarı, al sevgilini kızınla birlikte, çıkar tadını...

az kaldı zaten cıngara...e haklıyım ama

bu gelişin ailenin son şansı olacak sevgili:) iyi değerlendirsinler !





(yazı başladığı gibi bitmedi di mi? bugün kadınlar günü ya, sanırım kapris yapma hakkımı kullandım:)

5 yorum:

minimalist dedi ki...

ohh iyi yapmışsın rahatlamışsındır en azından:)) gönlüne göre olsun.

çakıltaş dedi ki...

yazınca bile rahatladım ama çok değil, bi görmem gerek nasıl geçecek bu nisan :)

çakıltaş dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
bir güzel çift dedi ki...

Sevgiliye hasret nedir iyi bilenlerdenim.neyseki hasretleri tükettik biz.Darısı bazınıza...sevgilerle...

çakıltaş dedi ki...

evet evet darısı başımıza...böyle çok zor gerçekten, yaşanmamış onca şeyi gel bi on güne sığdır, sanki biri dalga geçiyo gibi:)