Cuma, Nisan 30, 2010

BU HAFTA ÇABUK GEÇSE ...


biraz sohbet, biraz yürüyüş ne iyi geldi bugün. Hava sıcacık ve gökyüzü uçurtma doluydu... Sahilyolunda ki trafiğe aldırmamak için geçerli bir sebebimdi uçurtmalar... gayet enerjik geldim eve akşam. Ece Defneyle cıvıldayacak bir enerji... Ece Defne'de bu aralar bir çığlıklar bir cıvıldamalar sormayın hiç, şöyle bir bakıyorum tatlı yüzüne, diyorum nasıl da büyüyor, değişiyor...7. ay içinde olmamıza şaşırıp kalıyorum. Bahçede ki küçük çocukların etrafına toplanmasından müthiş keyifleniyor mesela

.
aynı bugünkü gibi sıcacık olsun...sonra da hızlıca geçsin bu hafta, bir çırpıda...geçsinde rahatlayayım bende...haftaya alese gireceğim ya aman gerim gerim geriliyorum tee ne zamandan beri. hayır hiç alakası yok hazırlandığımdan falan değil.benim huyum bu. sınav olsun benzeri bir şey, mülakat, seminer...geçene kadar başka şeye de konsantre olamam. e hazırlandığım anlamına gelmiyor bu ne yazıkki. öylesine işte, anlamsız bir gerginlik:))

tek isteğim geçsin şu hafta!
nasıl geçtiğiyle değil de geçip geçmemesi üzerinde durmam da pek bir garip!

çok kısa zaman öncesine kadar, çevreyolunda iken direksiyonda korkuyordum acemiliğimden ötürü. ve daha da hızlanıyordum. sevgili dedi ki bir gün 'korkuyorsan neden hızlanıyorsun?' 'bilmem' dedim. Düşündük, eşeledik, bulduk! yol bir an önce bitsin diye:))
işte aynı hesap, sınav bir an önce bitsin diye zaman geçsin istiyorum, hazırlanarak değil ama oturduğum yerden:)

değişik bir psikoloji...

iki soru çözüp bilgi tazelemek zor geliyor bana ama tatil için harika planlarım var:)hatta tatil öncesi 'ısınma tatili' planım bile var:) Ağva'ya gitmek için fırsat kolluyorum mesela...

:))düşünüyorum minişle tatil nerede keyifli olur? nereye gitsek ki...

Hiç yorum yok: