Salı, Mayıs 24, 2011

Sokak Kızı İrma! Bu İsmi bi yerden hatırlıyorum ama nerden;)

Havalar da ısındı artık Defne evi otel olarak kullanmaya başladı bile! sadece uyumak için giriyor evde:)
Öğlen uykusu dışında tüm gün bahçede. sokak kızı İrma işte:) 
Daha kucakta bebekken bile içeri girmek istemeyen o değil miydi zaten!  Geçen yaz, boşuna mı dedim İrma diye:)
.

O zaman sadece ağlayıp mızıldanıyordu şimdi ek olarak söyleniyor da! Eve bağır çağır giriyor ve öğlen uykusundan hiç aralıksız ağlayarak, üzerini bile değişmeye izin vermeyecek bir sabırsızlıkla kendini zor atıyor dışarı! 

Haklı tabi çocuk, tabi durmaz evde! bahçe varken cıvıl cıvıl bi dolu çocuk varken evde mi dursun? E durmasın tabi ama hiç mi yorulmazsın be yavrucuğum? gözlerinden uyku akıyor genede akşam olmadan girmiyor eve.


                         Zaten eve geldiğinde de yemeğini yiyip hemencecik uyuyor!


Üstünün başının ne halde olduğunu hiç söylemiyorum bile (önemli de değil zaten ama mevzu başka)... kapıdan doğruca banyoya! banyo kum toprak...  bildiğiniz yaramaz oğlan çocuğu:)  iki haftadır bağırıp çağırmalar,  çemkirmeler de başladı ya tam oldu!

bi de bana 'bi de oğlun olsa ne güzel olur' diyenlere
eskiden 'hımmm umarım ' derken  
artık 'hiç gerek yok ki' diyorum:)


 özetin özeti: Bu yaz Defneyle tatile gitmeye cesaret edemiyorum! Gidemem heralde?

Hiç yorum yok: