Pazartesi, Haziran 07, 2010

GRİ

Nerden çıktı bu gri hava? piyangodan falan mı? hiç yoktu gereği halbuki...şimdi bende gri oldum! haftasonu da griydi zaten...haftasonu da hiç umduğum gibi geçmedi, bu sebebten içim griydi zaten gözlerimde bulutluydu, şimdi de bu hava...benim yüzümden mi acaba bozdu havalar? üzgünüm öyleyse, evrene kötü sinyaller gönderdim demekki:) halbuki nasıl da pozitiftim?


özetin özeti: evde otursaymışım daha iyiymiş

.


Kendimi biraz onarmam gerek, dedim kuzuyu alayım yanıma Mango'ya falan gidelim. ne de olsa en süper terapi merkezi... di mi ama? ama kuzu uyuyor içerde, büyümek istedi gene:)

Zaten yağmurlar da artacakmış, sevgilicim çıkmayın dışarı dedi:(

Erimeyiz tabi yağmurda ama şimdi zaten Defneyle yalnızken korkuyorum araç kullanmaktan, zorlamamak gerek...

.


Evde dolanırken eski fotoğraf makinemizde mevcut olan bir kaç fotoğrafı buldum ve ne kadar ince olduğuma bakıp bakıp iç geçirdim...
SPOR yapmam gerek; bari en azından sevgili gelene kadar biraz yapsam ya... ne güzel olur. Hep gıptayla bakmışımdır spor için ' bu benim yaşam tarzım' diyenlere! Oysa sadece 'mekik' çeksem de yeter bu göbeğe...


Kendime şöyleee kocaman bir şapka daha (daha dedim çünkü her yaz alırım ve her yaz sonu yok olurlar nedenini anlayamam hiç) alarak tatil alışverişine start vermeliyim... tabi Defne uygun görürse:)
Hem zaman daha hızlanır belki, bilemiyorum...

6 yorum:

Hande dedi ki...

Şapkası da süpermiş kuzunun...:))

çakıltaş dedi ki...

di mi ama, çok afilli:))

clementine dedi ki...

evde oturacağına yardıma gelseydin,, tembel teneke:)

çakıltaş dedi ki...

şekerim sen çalışıyorum dedin ya, R. ile iş yapsaydım da sonra tüm işler bana kalırdı! korktum;)

ben en keyifli aşamada gelicem
'kahve yudumlarken etrafa göz gezdirip hımmm süper olmuş' demek istiyorum:)

minimalist dedi ki...

şu sıra havalar pek bir garip ve insanı deli ediyor; güneş görmek istiyorum ben de :)))

çakıltaş dedi ki...

evet minimalist cidden bi yaz havasına girelim dedik olmadı... minimalistcim sana bir sorum olacak mailini kontrol edermisin:)