Salı, Haziran 22, 2010

...yağmur olup yağsan sen üzerime...

Ben yazdım bu şarkıyı diyebilirim 'asla' için... hatta benim bu şarkı! zaten sessizce gönderdim bile sevgilime cümlelerimi... evet evet benim cümlelerim:))

Bu albümü kaç defa gördüm dinledim radyoda ama çok da ilgimi çekmemişti aslında, benzinci marketinde görünce 'aşkımla tatil yolunda tıngır mıngır giderken arada dinleriz dedim 'rengarenk' albümü için... ani bir karar oldu ama iyi ki almışım

.

Aslında çok yorgunum şu aralar, hem Ece Defne'nin etrafında dönmekten, hem haftasonu yatak odamı değiştirme gayretimden, çalışma hayatıma yeniden dönme zamanı geldi ama yeni bir sektör mü yoksa kaldığım yerden devam mı diye düşünmekten, tezsiz yüksek lisansı kaldıran süper yök'ten hala ses çıkmamasından, aşık olduğum adam nezaman gelecek ve bir daha geri gitmeyecek diye düşünmekten, düzenli sıradan basit bi hayat dilemekten yoruldum, hem de çok... sanırım bunları düşündükçe çizgilerim artmaya devam edecek ve çirkin bi kadın olacağım giderek:)

Tatil hazırlığına kaptırdım kendimi ama tatil yeri hala belirsiz:)) o kadar bakmama rağmen istediğim gibi bir yer bulamamaktan o kadar sıkıldım ki, artık düşünüyorum öylesine rastgele gitsek, gidince karar versek kalacağımız otele? hep öyle yapardık eskiden, şimdi Defneyle de öyle yapsak? pişman olur muyuz ki? Sevgilimin yok hiç cesareti:)

.

Ece Defne tam da bugün sekiz ayını doldurdu, 8. ayını geride bırakmış olmasını hayretle izliyorum; bakışlarını, mimiklerini, numaradan aksırmalarını, ses oyunlarını, sözlerime vermeye çalıştığı tepkileriyse hayranlıkla... her anını alıyorum hafızaya, hem flash diske(zaten o kadar çok çekiyorumki fotoğrafını artık korkmuyor makineden:)) hem de kazıyorum beynime... babası sonradan da olsa bir çok anını bilsin diye...

3 yorum:

Hande dedi ki...

Kutlu olsun 8.aynınız..Nice nice aylara..Beril de numaradan öksürürdü şimdi hatırladım bak sen yazınca..:))

çakıltaş dedi ki...

teşekkür ederim canım, bak işte hepsi aynı bu bıcırıkların...böyle gözlerimin içine bakıp bakıp öksürmeler...çok komik ya!

Adsız dedi ki...

ilginc blog icin tesekkur