Cumartesi, Haziran 05, 2010

Bana YÖK ten Otuz Yaş Süprizi ! desem daha doğru bir başlık olacak:))

Sabahtan İzmit'e gidiyoruz tontiyle ve anneanneyle... harıl harıl çanta hazırladık, anca yer gördük vallahi. Ne zor işmiş allah aşkına, çocukla bir yere gitmek cesaret istiyor artık! Hazırlanmak az bi dert değil, zaten sırf bu yüzden pek kıpırdamıyorum yerimden, çok gerekmedikçe gitmem pek uzağa, tabi benim ki tembel işi dikkate almayın siz...ama özledim İzmit'i, çok oldu gitmeyeli, teyzemin neşesini bir paylaşalım, el emeklerini bir görelim dedik... tembellik et nereye kadar di mi ama?


Sanırım son gezdiğim el emeği sergisi Beyoğlunda ki o 'girmeden duramadığımız' kız sanat okulu kermesiydi:) şimdi ne alaka dememek gerek, zira ben çok ama çok çok özledim Beyoğlunu! kermesini değil tabi:) sokaklarında dolaşmayı, tezgah karıştırmayı, nevizadede ki hararetli ve bol kahkahalı geyikleri, mis sokakta soluklanırken yaptığımız uzun sohbetleri....
çok özledim gerçekten de ama neyse şimdi kendimi üzmemin alemi yok gece gece!



'şimdiki zamana dönüyorum ve Teoman'ın dediği gibi düşünmüyorum' :)
(şarkıda diyor ya düşünmeeeee düşünmeeeee kim anlamış ki sen anlayasın böyleeeeee)

...
Buarada bugün öğrendim ki Alese boşuna girmişim:))) sevgili süper yök değişiklikler yapmış bi dolu, ama ben o kadar ilgiliyim ki yeni öğreniyorum daha:) neyse oldu bikere, bu alesimi de kullanırım bir şekilde nasılsa... pek komiğim ama ya, rahatlığın da bu kadarı! sevgiliyi kıskandırdım rahatlığımla, hayretlere düşürdüm :))
...

Güneşli, sıcak, mutlu ve çok güzel bir haftasonu olsun ! ! !

4 yorum:

minimalist dedi ki...

ales alesdir boşver lazım olur gün gelir :)) İzmitte bütün kızlar toplandık durumu olacak sanırım ne güzel...

NiLaY dedi ki...

mutlu haftasonları canım, o ucundan accık görünen ayacıkları yerim ben :)

çakıltaş dedi ki...

minimalistcim; öyle umuyorum bende, gün gelir iyiki girmişim derim:))
evet aynen 'bütün kızlar toplandık' oldu...

çakıltaş dedi ki...

nilaycım; saol canım, pek umduğum gibi geçmedi ne yazıkki ama olsun napalım:)