Salı, Eylül 14, 2010

Çocuklu ve Puf Keyifli

akşam çok istedim; bişey olsa ve bir telefon gelse de
acilen iş yerine gitmem gerekse mesela diye
sonra ben pılımı pırtımı toplayıp kaybolsaydım...
mesela şu da olabilirdi, sevgi dolu bir goril pencereden elini uzatıp beni avucunda deniz kenarına götürebilirdi...





  • ve aslında pek bir komikmişim ki
    akşamları
    bacaklarımı pufuma şöyle bir uzatmazsam ve ağır ağır çayımı yudumlamazsam dinlenemem...
    gerçekten, öyle süslemiyorum cümleleri. romantiklik ya da sevimlilik de değil bu.
    her akşam kuzuyla oynayıp onu uyutup bana kalan vakitte bir güzel uzatmazsam bacaklarımı, oyuncağımı almazsam kucağıma, keyifle geniş geniş içmezsem çayımı olmaz...
    hem o kadar nettir ki aslında
    Defnenin uyku saatleri , mesela akşam saat 9 buçuksa emin olun uyuyordur ya da uyumak üzeredir




  • yani öyleydi en azından
    bayram tatiline kadar

    akşam tüm enerjim Defnenindi elbet ama artık gözlerim kapanmaya başlayınca kaçmak istedim


    tüm akşam ve neredeyse tüm gece ne uyuyabildi ne oyun oynadı...bir huzursuzluk bir huzursuzluk... gece bi ara yanıma aldım yumuk yumuk kıvrıldı gögsüme sonra da tabi dayanamayıp vicdan yaptım ben ama bir sağa bir sola dönerken mızıldanınca gene kendime geldim ne vicdanı yahu diye...
    iki gündür sabah gözlerimi açamıyorum rehavette değil bu,


    işte bildiğin yorgunluk... yatağımdan kazınmam gerekiyor,

    halbuki 9.00 iyi bir saat işe başlamak için
    artık diş mi yoksa düzenin değişmesi mi mesele karar veremiyorum


    ama tek isteğim akşam herşeyin eskisi gibi olması




    huzurlu bebeğim ve puf keyfim:>





    2 yorum:

    Hande dedi ki...

    ah bu bebekler ve uyku sorunsalları,keşke sana diyebilsem 1 yaşını doldurunca geçer diye..ama sen biliyorsun bizimkinin durumunu

    çakıltaş dedi ki...

    sanırım vitamin ve birazda enerji drink alacağım ben...

    bi de huy edinmesin diye bir dilekte bulunacağım...:>