Salı, Eylül 21, 2010

yağmur yağsa bile bahçe de olsun diyorum, olmaz mı...


Tam bir ay kaldı bebeğimin 1 yaşını doldurmasına... Bense şimdiden panik oldum sanki...nasıl olacak 1 yaş partisi? neler yapmalıyım? neler hazırlansa güzel olur? şimdiden yapılacak bişi var mıdır ki? gerçi mutfak işi bana kalmaz nasılsa neye panik yapıyorum onu da bilmiyorum...



bari süslemeleri ben yapayım diyorum. ki bloglarda okuya okuya göre göre ezberledim ne nasıl güzel... birçok blogda gördüğüm doğum günü süslemeleri, sunumları vs herşey çok cici çok güzel zaten ama hazırlık aşamasında hiç güvenmiyorum kendime çünkü biliyorum kendimi başta böyle heveslenirim (ki aşkım heves der bana çoğu kez) ben de isterim ama iş başa düşünce sıkılırım ben öyle incik cincik uğraşamam fazla... zaten sıkılmasam nolucak el becerim sıfırdır benim... yakışmıyormuş elime!

ne demekse...



neyse işte; sonuçta Ece Defneme renkli, keyfli, bol çocuklu bir 1 yaş partisi yapmak var aklımda..

ama dediğim gibi bahçede...

ilk fırsatta kendimi Eminönü'ne salmayı ve her bişiyi hazır alıp yırtmayı planlıyorum:)) he hee


ve pek tabi önerilerinize açığım...

.

bu fotoğraflar ise bizim bahçe partilerimizden sonuncusu, Defneciğin arkadaşlarından birinin yaş günü:))



Elbette babamız olmadan kutlar mıyız 1.yaşımızı...
hiç olur mu öyle şey, gelecek sevgilim, öyle!

zaten çok özlemişiz...

Defne öyle tatlı gellll gellll gell diyor ki...




az kaldı...

12 yorum:

clementine dedi ki...

Ben seni gaza getiriyim en iyisi:)
Hatta eminönüne beraber gitsek ne güzel olurdu...

çakıltaş dedi ki...

harika olur...hadi o zaman, ortak bir gün ayarlamamız gerek...

Burcu Çalışkan dedi ki...

en güzlei yaparsın annesi minige azıcık sabır lütfen :))

çakıltaş dedi ki...

di mi ama ne güzel olur bahçede...

Syhn dedi ki...

ama havaların gidişatı belliyken bahçe konusunda ısrarcı olmasan :)
ufak misafirleri düşünmek gerek :)

çakıltaş dedi ki...

doğru söylüyosun da işte benim ayaklar yerde değil:>
sanırım annemin b planı var:>

Mutluanne dedi ki...

Eminönüne bir girince bi daha çıkamıyo insan dikkatli olmakta fayda
bebişiniz çok tatlı Allah bağışlasın
sevgiler

çakıltaş dedi ki...

çok teşekkür ederim, utku da çok şirin...

ve haklısın sanırım eminönün de kaybedeceğim kendimi:>

Hande dedi ki...

Canım benim sen en güzelini yaparsın, dert etme..Önceden pastanı belirleyip siparişi konuşursan başka da erken bulman gereken bir şey kalmıyor..Hepsi son hafta rahat rahat yetişir..

çakıltaş dedi ki...

handecim en zoru da pastayı seçmek sanırım, ne kadar çok çeşit var öyle...ve hepsi de güzel
karar verip seçmek çok zor:>

Adsız dedi ki...

Çooook şeker çocuk =)

çakıltaş dedi ki...

teşekkürler ekşimsi erik...