Pazar, Eylül 12, 2010

Ana Kız Düştük Yollara...


baktım ki yamacımda ki herkes bir yerlere kaçıyor, sevdiceğim de yok baktım... kaptım kızımı, bir küçük çanta hazırladım ve ana kız ikimiz kuş olduk uçtuk teee babanneye...

Tatlı geçti Defnecikle başbaşa seyahat! uçağı beklerken hep yürümek istedi kedicik, hep başka başka resim olan bulutları izledik, dergileri karıştırdık, sonra kedi gibi kıvrılıp uyudu göğsümde... Anladım ki benim kuzum iyi bir yol arkadaşı bana, canyoldaşım benim diye diye öptüm öptüm lokum yanaklarını...

.

bayram tatilini fırsat bilip güneye gitmemiz güzel de oldu olmasına da ama biraz tuhaf oldu sanki, sevgilimin büyüdüğü evi bile gördüm mesela, küçükken oyunlar oynadığı sokaktan geçtim... bu sefer sevdiceğimin sevdikleriyle bayramlaştık kızımızla...

hem nasıl sıcaktı oralar! aman yarabbi sanki Temmuzun ortasındayız, öyle sıcak!!! sıcaktan bunalırken Defneyle ben, kışı özlediğimi farkettim, serinliği, hırka giymeyi, yağmuru...

.

Adettendir, her bayram minişlerin eline harçlık tutuşturulur hani...bilmezmiyiz, ama ilk bayram harçlığı olmasındandı sanırım o kadar garipsedim ki Defneye harçlık verildiğinde... bir anda 'ay yapmayın nolur' derken buldum kendimi bir yandan da 'hakkaten yaa, çocuk benim bebeğim de di mi ama yaaa' diye mırıldandım da mırıldandım!
.

bir dolu fotoğraf çektim aslında, Defne kuzenlerinin peşindeyken, Ela Defneye oyuncaklarını vermezken, o meşhur bici biciyi yerken, Defne Adana kebabını sömürürken, babannenin evi bıcırıklar tarafından talan edilirken... hepsi amcanın makinesinde bekler bizi:(

.
umarım herkes için huzurlu keyifli bir bayram olmuştur
bense
kendim için bundan sonraki
bayramların hepsinde
sevgilimin yanımda olmasını umuyorum...

4 yorum:

Hande dedi ki...

Şekercim 10 aylıkken Beril ilk defa uçağa bindi,giderken süperdi ama dönüş tam bir kabustu..Sizin iyi geçmesine çok sevindim..

çakıltaş dedi ki...

beş ay önce babası ile birlikteyken bindiğimizde gene sıkıntı olmamıştı hiç, bu sefer benim korkum yalnız olduğumdan başedememekti...
neyse ki boşa çıktı:))

minimalist dedi ki...

ne iyi etmişsin; afferin sana cesur kız...

çakıltaş dedi ki...

di mi ama...çantalar ve Defneyle, süper gırl gibi bişeydim havaalanında:>