Çarşamba, Ocak 26, 2011

şehirlere duyduğumuz bu duygusallık da neyin nesi?

Oysa hiç aidiyet hissetmemiştim bu şehre karşı ya da öyle sanmışım. Meğer bir sürü insanı sevmişim, sevilmişim... çok güzel duygularla bırakıyorum burayı. İyi dileklerle, biliyorum ki herşey katlanarak güzelleşecek. hem benim için hem de geri de bıraktıklarım için...
.

 Bi kaç saat önce çektik kapısını  evimizin, bomboş bıraktık. çok tuhaf olduk, bi garip olduk. bi türlü çıkamadık evden, 'dur bidaha kontrol edelim' diye diye... çoğu  zamanımızı birlikte geçirdiğimiz arkadaşlarımızdan da zor ayrıldık, gündüz görüştük e hadi gece de görüştük ankarada gene birarada olma planları yapa yapa... (sanki aynı olabilecekmiş gibi)  ne yazsam hislerimi anlatabileceğimi sanmıyorum.

(Ama anladım ki 'kolilerin arasında kaybolma' isteğimin tamamen hayalperestliğim ve sevdiceğime duyduğum özlemle ilgiliymiş:) çok yoruldum çok sıkıldım! önemli bir iş yapmamama rağmen hem de!)
.
Defnemi deli gibi özledim, sesi öyle tatlı geliyordu ki telefonda, dayanamayıp  ışınlanmak istiyorum İstanbul'a! ama tıngır mıngıra devam... sabah erkenden  gidiyoruz gene, sevilimle şöförlük yapacağız birbirimize:) Ankara'ya yerleşmeye!

10 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Hayırlı olsuun :) Zor,sıkıntılı hatta duygusal günler bunlar belki ama umarım Ankara'da çok güzel günler bekliyordur sizi.Ah Ankara hem de.Çok özledim canım üniversite şehrimi.Biri de çıkıp bana haydi Ankara'ya taşınıyoruz dese keşke :)
özlem

Hande dedi ki...

Canım Ankara'ya gelince bekleriz mutlaka..

Unknown dedi ki...

Aaaaa,hadi bakalım...
Hayırlı uğurlu olsunnnn...
Keyifle oturman dileğiyle...

çakıltaş dedi ki...

resimli günlük; hayat süprizlerle dolu bi bakmışın bavul topluyorsun sen de, ankaraya:) ben de severmişim gibi geliyor bu şehri...

hande; ne güzel olur

pınarım; teşekkür ederim çok. henüz oturmaya başlamayacağız daha var. bir süre daha gene istanbul'dayız tontiniyle. umuyorum çok keyifli olur...

minimalist dedi ki...

ee hadi bakalım kolay gelsin; iyi ve çabuk yerleşmeler...

çakıltaş dedi ki...

saol minicim,baya önemli kısmı bitti ama bende bittim.sıkıldım. bugün istanbula kızımla koklaşmaya gidiyorum.

Burcu Çalışkan dedi ki...

yeni çevreye yeni eve çabucak alışıp, keyifli anlar yaşaman dileğiyle :))

çakıltaş dedi ki...

teşekkür ederim burcu; ama dha sonra burda yaşamaya başlaycağız, şimdilik eşyalarımız ankarada, ben istanbulda, sevgili yurtdışında...oldukça dağınığız anlayacağın, toplanacağız işşallah:))

Syhn dedi ki...

şehirler çok çaktırmadan bağımlılık yapıyor..
önemli olan sevdiklerinle beraber olmak ;)

çakıltaş dedi ki...

evet yeter ki sevdiklerimizle bir arada yaşıyor olalım, o zaman nasılsa her mekana alışıyor bünye...