Pazartesi, Ocak 10, 2011

Bu Hafta Çokçabuk Geçecek Biliyorum;)

Şimdi herkesin ayrı ayrı telaşı var elbette di mi, işte ben de süs püs, derlenme toplanma, kendime ciciler alma telaşındayım... eh ne yapayım kocacım geliyorda;)) haftaya yamacımda olacak... Hatta hani pazartesileri izinliyim diye haftaya bu gece dışarıda oluruz muhtemelen... hayal etmesi bile güzel!!! zaten benim bu heyecanım hazırlıklarım derken bi bakıyorum gelmiş sevgilim!

işte bu nedenle benim şu iç disiplin meselem, zamanımı iyi değerlendirip değerlendiremediğim asıl yarın belli olacak:)) 1 günlük iznimi iyi değerlendirmem gerek anlayacağınız...
gerçi bende bu motivasyon varken sabah erken bile kalkabilirmişim gibi geliyor:PP

                                                           *


ve bu ara ödüllerden gidiyoruz:)) yazılarını ilgiyle didik didik okuduğum, canım filiz böö lemiş beni... teşekkür ediyorum çok çok çok!!!

7 yorum:

Unknown dedi ki...

Ayyy hadi bakalım,Allah sağlıkla,sıhhatle kavuştursun çakıltaşım...

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Ay o ne sevimli bir yüz öylee, maşallah maşallah nazar değmesin inşallah:)
Sevgili gelecekse bünye uykuya karşııı:)
keyifli günlerr

çakıltaş dedi ki...

pınar çok teşekkür ederim güzel dileklerin için, bi geçse şu üç gün!

çikolatacım valla ne diyeyim, yaşasın uykusuzluk!

minimalist dedi ki...

aaa işte şimdi kendini kendine kanıtlama zamanı; hadi göreyim seni :))) bence bu şevkle insan neler neler yapmaz ki!!!

çakıltaş dedi ki...

minicim, inan pek başarılıydım bugün;)öhömm öhömm!!!

Syhn dedi ki...

tebriks ve hatta heey! gözün aydınnn :)

çakıltaş dedi ki...

:)seyhancım teşekkürlerr, heyyy!