Çarşamba, Ocak 05, 2011

Yarın o en sevdiğim büfeden tost yiyeceğim:))
Şimdi bu düşünce bile güne iyi uyanacağımı gösteriyor, sabahın köründe Defne çığlık çığlığa bölse de o güzel sabah uykumu...  yaz olsaydı bi de yanında limonatayla ohhh mis gibi olur o tost,  olsun sıcak çay da iyi fikir. hem bu soğukta çaydan daha iyisi olmaz zaten...

      Demiştim daha önce sadece Kadıköyde ki Beşiktaş iskelesinde sevdirir kendini o tost!
*
   şimdi sabah sabah kahvaltı en önemli şey oluyor o yüzden tost var aklımda, daha şimdiden. Yoksa oburlukla ilgisi yok mevzunun...

 esas olan boğazda ki vapur yolculuğum 
deniz kokusunu içime çekmeyi, kitap okumayı...
sonraa, seviyorum aheste aheste salınmayı...


martılara UZAKTAN bakmayı:) fazla sevgi böceğiymişim gibi yazdım hiç öyle değil aslında;  hani böyle bir sevgi silsilesi içinde simit atanları endişeyle izliyorum tabi 'şimdi gelip gözünü çıkaracak' diye... UZAKTAN bakıyorum o yüzden!;)




Şimdi toplantılara bayıla bayıla gitmemin nedeni deniz yolculuğu yapmak elbette. çok seviyorum çok rahatlıyorum... hem makinemi de alırım yanıma, fotoğraf çekerim... gerçi yakışıklı modelim yok henüz ama olsun az kaldı gelmesine!

                     neyse işte
            belki yunus bile görebilirim bu motivasyonla;)



9 yorum:

Hande dedi ki...

Tostun tadına varmışsındır umarım..P.S. Ne güzel bir kreasyondur o yahu..:))

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Ne güzel istanbul manzaraları bunlar...Ellerinize sağlık:)

çakıltaş dedi ki...

hande; di mi ama, kısa pantalon ve çırpı bacaklar. süper ikili!;)

çakıltaş dedi ki...

tedirginruhçikolatacısı; bugün de çektim istanbul fotoğrafları...beğenmene sevindim!

Kon-Tiki (Ashley) dedi ki...

Abla HEADırın ne güzelmiş.Sizmi çektiniz fotoyu ?

çakıltaş dedi ki...

bende beğeniyorum headırmı, ama ben benim değil klavyemden dökülenler in mahareti o...:>

clementine dedi ki...

Yaa ilginçtir ben de beğeniyorum şu headırını,, ama bi daha yap desen yapamam bir benzereni:))
Kendime de yapamadım güzel bişi zaten

çakıltaş dedi ki...

seninki çok güzel de, senin ruhun değişiklik arıyor bence;)

Adsız dedi ki...

vapur keyfi beni de kendime getirir herzaman... bu fotoğraflar bunu başardı bile!