Cumartesi, Ocak 01, 2011

Var mı başka uyuyan? Varsa çok sevineceğim;)

                             

aslına bakarsam gayet keyifli bol sohbetli hatta bir ara kendimi tombala oynarken yakaladığım bir akşam iken 2011'e uyuyarak girdim:) nasıl oldu bilmiyorum ama planlasam olmazdı eminim!


Sebeb tabi ki Defne! tontiniyi emzirirken içeride ben de uyumuşum... ilk an da anlamlandıramadığım havai fişek sesleriyle kendime geldim 'noluyo ya' diye... tabi başta gayet romantik bir izlenim veriyor insana. Bebeğimle girdim yeni yıla, canımmm derken... bi baktım 20 dk, 30 dk, 45 dk... ı- ıh bırakmıyor çocuk!  bıraktığında çığlık çığlığa... artık gece 01.00 oldu, biz de  olayı Defne hanımı da 'tekrar' geceye katarak çözdük.
Cin kesildi birden, sanki hiç uyumamış, uyumak isteyen o değilmiş de ben zorlamışım gibiydi...

        
Söylenip durdum ben de 'bilseydim bir saat oturmazdım içerde cezalıymışım gibi...'

  

*
Uykusuna ve dolayısıyla devamlı kulağını saçını kaşımasına rağmen arkadaşları sevdasına ayaktaydı, sabahta  'acaba annem biraz daha uyumak ister mi' demeden gene ayaktaydı erkenden ...


kendimi zorlayarak büyük bir olgunlukla  uyanmış olmayı kabullenmeye çalıştım. zira son üç gece hiç uyumadım diyebilirim...evet beterin beteri var biliyorum ama benim bünyem hassas, kaldırmıyor ne yazık ki...
ee neden uyumuyorum çünkü tontinimin ateşi vardı son iki gecedir, aman ne sıkıntılı bir durummuş bir endişe gelip yerleşiyor insanın içine, çok fena!  ama neyse ki gayet iyi şimdi...

*

Şimdi ben de diyorum ki
ne güzel süslenmiş bir sürü ağaçlar, evler, ışıltılar kaldırılmasa,, rutin alışkanlıklar çöreklenmese hayatımıza, dileklerimizi kararlarımızı unutmasak...
bu yıl başarılı  geçer böylece
bence yani;)

1 yorum:

Hande dedi ki...

Nice güzel yıllara, sağlık ve mutlulukla..