Cuma, Aralık 31, 2010

İşte Sonunda Döktüm İncilerimi... MUTLU YILLAR HEPİMİZEE!!!

Yazamadım hiç yılbaşına dair bir iki satır. Bakıyorum postlara bakıyorum vitrinlere ı-ıh olmuyor.
Aslında her yıl heyecanlanırdım, etraf ışıklandıkça benim de içim aydınlanırdı daha da neşelenirdim. Son bi kaçyıldır böyleyim nedense... önceki sene CANIM Clementinin beni heyecanlandırmak için  gönderdiği, kargo paketinden çıkan süprizde aklım bu ara... yılbaşı ağacı kılıklı ve  pek komik bir mimikle yılbaşı şarkısı söyleyen oyuncakta...  Onu bir görse Defne bayılırdı eminim, önce şakın şaşkın bakar sonra başlardı incelemelerine. Bir koşu gidip evime onu alasım var bu ara.


Şimdi  bir fırsatını bulup Clementine'le  kolkola girip İstiklal caddesinde ki vitrinleri tezgahları karıştırıp, sokaklarında turlasaydık, tüm caddenin ışık ışık olmasından mutluluk duyup  cıvıldasaydık gelirdi yılbaşı heyecanım... hem de şüphesiz.

 'sen bana şunu al, ben de sana bunu alayım mı hı ne dersin? bile derdik:)  evet biz sürpriz nedir anlamayan bir ekibiz...

*

Bi de bu aralar soğuktan mıdır nedir İstiklal caddesinde ellerimiz üşüye üşüye NAR yememiz geliyor aklıma, ama bunun konuyla ilgisi yok bağlayamadım bir türlü. ama ellerim buz kesildikçe aklıma geliyor napiyimm

*
Şimdiyse içinde bulunduğum mod tam anlamıyla :  'Love Actually' izlediğimiz an da ki gibi. Sıcak sinema, patlamış mısırlar, biraz kikirdemek,
harika bir romantik komedi...

*

Şimdi niye 'yok' tüm bu kombinasyon diye sorgulamıyorum. yani vazgeçtim sorgulamaktan desem daha doğru olur.
Oluyor hep birşeyler, kutlamalar eğlenceler telaşlar oluyor tabi de özlediğim kombinasyon hiç olmuyor.
Hep bir eksik oluyor.
birilerine kavuşuyorum birini bırakıyorum

*
Şimdi hep birşeyler umut ediyoruz ya, biz sevgilimle bir senesinde tüm beklentilerimizi yazmıştık ikimiz. Sıralamaıştık inci gibi...  Sonra saklamıştık yıl sonunda açıp bakacaktık neleri gerçekleştirebilmişiz diye... E tabi bulamadık o kağıdı:))
her yılbaşında gelir aklıma, takıntılı gibi sorarım her yıl nereye koymuştum o kağıdı???
aslında biliyorum bi kitabın arasındaydı ama işte, çıkmadı birtürlü...

o yüzden artık mümkün olduğunca sadeleştiriyorum beklentilerimi
(hatırlaması kolay olsun:P )
sevdiklerimden ödün vermeden geçsin 2011
 sevgilimle, sevdiklerimle...

*

Hepimizin güzel geçsin yeni yılı!!
Dolu dolu!
Aşk mutluluk sağlık para...







3 yorum:

resimli günlük dedi ki...

Sana da mutlu yıllar :)
özlem

Deli Anne dedi ki...

mutlu yıllar size de:)

çakıltaş dedi ki...

:) hiç eksilmesin neşemiz...