Çarşamba, Aralık 22, 2010

Söz Gösterisi!

Hayranlık uyandırıcıydı... 'SÖZ GÖSTERİSİ'

açık konuşayım bunca şeyi bilen birinin söz gösterisi daha çok sinir bozucu olur diye gitmek bile istememiştim. bi mükemmellik bulaşmış bu adama! Herşeyi nasıl tutabiliyor aklında, bağlantıları nasıl süper kurabiliyor ve nasıl bir bakış açısı var?
ama bende hayranlık uyandıran sadece Sunay Akın'ın zekası ve bilgisi değil; anlattıkları da başlı başına hayranlık uyandırıcıydı zaten!

 Bir sürü orjinal bilgi...

Okuduğum kitaplarını kısaca özet geçmiş gibiydi.
Hem de coşkulu içten anlatımıyla! Çok iyi geldi...

Çok sevdim hatta o kadar ki gece gece yazmaya üşenmiyorum:))

*

ve unutmuşum yazmayı, ekleyeyim hemen Oyuncak Müzesine gitmek Defne büyüyünce yapılacaklar listemin  üst sırasında...

3 yorum:

Adsız dedi ki...

ben o adamı sevemedim gitti, sıkıcı gibi geliyor bana..

çakıltaş dedi ki...

olabilir tabi ama sahnesinden etkilenebilirsin belki...

Syhn dedi ki...

bende pek seviyor sayılmam aslında ama bu kdr şeyi nasıl biliyor şaşıyorum imreniyorum..
oyuncak müzesine gitmemek için hiç bir nedenim yok öyleyse neden hala gitmedim :/