Cumartesi, Aralık 11, 2010

Bugün Kaçamak bir Haftasonu Sayılabilirdi benim için, Angelina olmasaydı...

Bu aralar yaşasın nidalarından gidiyor gibiyim, yaşasın toplantılar:P  ama erken bitenleri!!! erkenden yaptık paylaşımlarımızı, hazırladık özdebir sorularımızı e havada kötü zaten o zaman hadi by millet dedik ve dağıldık:))

ne kötü bir havaydı... hiç ama hiççç sevmiyorum soğuğu (böyle mi yazılıyordu?)... yani o kadar diyeyim üşüdüğüm an bi huysuzluk çöküyor üstüme! sinirlerim bozuluyor...kış daha yeni başladı ama genede merak ediyorum ne kadar sürecek diye...

dedim ki madem erkenden bitti toplantı, e şubeye de gidip çalışacak da değilim:)) ece defneye kitap almak için AVM ye gidecektim, gitmişken de bi film izleyip çıkayım dedim. Prenses Uykusunu izlemek istedim ama film bu AVM'de kalkmış ne yazıkki. Eh  madem öyle TURİST' e gideyim, Johnny Deep varsa iyidir film dedim ki pek severim bu adamı. Böylelikle '.....varsa iyidir' türünden genellemelerim çürümüş oldu! Zaten ilgilenemedim ki adamla Angelina Jolie beni hasta etti o şuh kadın tripleriyle, bir kaşık su da boğabilirdim...

film boyunca düşündüm düşündüm bulamadım bu kadının nasıl bir dünyası var? Johnny Depp'in ne işi var bu filmde? hem biz alışmıştık onu Tim Burton filmlerinde görmeye. Zaten Johnny'de kendini fantastik bi filmde sanıyordu bence:)

neyse işte  laf olsun diye yapılmış bir film, gitmiş bulunduk...

çıktım kızıma oyuncak ve kitaplar aldım, rahatladım...:))

*

Gene yarın oldu bile ! Şimdi haftasonunun çokçabuk geçmesini dileyerek uyumaya gidiyorum... Size de keyifli bir cumartesi pazar diliyorum. İyi geçsin haftasonunuz...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Aslında genel bir yorum yapmak isterim. Yazılarınız ne kadar da içten. Uzun zamandır bu samimiyette yazı okumamıştım. Herkesin Pucca olmaya heveslendiği bir dönemde bu düzey çok iyi geldi.

çakıltaş dedi ki...

:) sanırım ortak bir frekans yakaladık, beğenmenize sevindim