Pazar, Şubat 06, 2011

çok çabuk gel gene emi?

Alışmak bu oluyor sanırım, bunalım takılmıyorum, kendimi üzmüyorum:)
Birlikte yaptıklarımızı düşünmek yapacaklarımızın hayalini kurmak planlamak enerjimi almıyor aksine güç veriyor bana!

Düşünüyorum şimdi, fotoğraflara bakıyorum ... Ada kaçamağı yaptık, sonra yollara düştük hemde uzuuun yollara! sonra evimizi taşıdık, yepyeni cici evimize... hayaller kurduk, neler alalım evimize, neler yapalım...

bu uzun yolculukların en sevdiğim yanı sevgiliyle yapılan sohbettir herzaman! hele ki tatil yolculuğuysa bu of süper, az çıkarmadık tadını, saatlerce konuş, uyuklayana kadar... herşeyden her telden, ama söylemem gerek sohbete rağmen bu sefer pek bi yordu beni yol, belki Ece Defneyi özlememden, acelemizden... bilemiyorum ama yaşlı kadınlar gibiydim 'ay yok yol beni yoruyor' diye diye kemirdim sevdiceğimi...
hani kapris yapacak kadar zamanı bile buldum onca işin içinde:)

dolu dolu geçti zamanımız, düşününce ammada çok şey yapmışız diyorum...
ama en tatlısı üçümüzün olduğu zamanlardı, çok tatlıydı ama! evin içinde oyun oynadık kudurduk, hatta ev işlerine alışık olmadığmdan  sinir küpü bile oldum bi ara! ben okadar özlemişimki bir arada olmayı müşterek geçirdiğimiz her an özel geliyor bana. sinir küpü anlarımı bile buna bağlayıp sevimlileştirebilirim yani:)
dip dibe, bir arada, çekirdek çekirdek...

güle güle gitsin güle güle gelsin canımız, herşeyimiz...
ama çokçabuk gelsin ki renklenelim gene!

11 yorum:

filiz dedi ki...

canım ne güzel anlar geçirmişsiniz çekirdek çekirdek :))... sen de çok güzel ifade etmişsin... fotoğraflar harika...hayat hep böyle anlarla devam etsin hepimiz için

çakıltaş dedi ki...

filizcim beğenmene sevindim, zaten hep bu 'an'lar kalıyor aklımızda di mi?

minimalist dedi ki...

seni anlamaya çalışıyorum; hasret beter bir duygu; uzun bir süredir özlemini çektiğin üçü bir arada olabilme durumu ayrı bir dert ama bunlarda bitecek yakında buna inan bir bakmışsın bu sıkıntılar, özlemler çoookkkk gerilerde kalmışşş hatta unutulmuş gitmiş...

tedirginruhcikolatacisi dedi ki...

Maşallah maşallah nazar değmesin inşallah:)

çakıltaş dedi ki...

minimalist inan iple çekiyorum o 'unutmuş olacağım' anları:))

çakıltaş dedi ki...

çikolatacım mersiii;)

Hande dedi ki...

Göz açıp kapayıncaya kadar gelsin,çekirdek aileye devam edin mutlu mesut..
Bu arada Ankara günleriniz ne zaman başlayacak?Hangi semtte oturacaksınız belli oldu mu?

çakıltaş dedi ki...

sağol handecim, belli değil belki bir sene sonra...bilemiyorum. eryamanda bir ev aldık ama orda oturmayacağız gibi, bakalım...belki emekte...
siz hangi semttesiniz?

Hande dedi ki...

Biz Küçük Esat'tayız canım.Öğrenciyken Emek'te otururdum ..Çok severim..

Adsız dedi ki...

özellikle fotoğraflar çok güzel.. baba-kız galiba. güzel çekmişsiniz.

çakıltaş dedi ki...

evet babasıyla, mızıl mızıl kemirirken babasını:)) teşekkürler!