Perşembe, Şubat 24, 2011

bi çay ikram etmezsen tabi ikna edemezsin beni:)

Karıştım kalabalığa bugün... ama ne kalabalık, trafik desen var Kadıköyün o curcunası desen var, koşuşturan ekibe karışıp kaybolmak desen var...

Hava soğukken bi huysuzluk çöküyor üstüme. bi asabi bi gerginim sormayın, ayaklarım üşümüş burnumun ucu ısınmıyor bir türlü, ince ince de yağıyor durmadan... yok ama şimdi 'ammada abartıyor ' dersiniz ama demeyin hiç,  demiştim daha öncede huysuz sevimsiz oluyorum böyle havalarda!
ama canım insan bi çay ikram eder di mi, çan çan konuşuyorsun didikliyorsun sadece,  bi çay yahu.  belki de bu yüzden sevmedim:)

görüşme güzeldi ben güzeldim... ama benim de sevmem önemli di mi? sevmedim. Haftasonu izlediğim 'Aşk Tesadüfleri Sever'  gibiydi, o kadar ağır gidiyordu ki sonunda fenalık geçirebilirdim... :))

*

koşa koşa geldim sıcacık evime, 'sempatik güzelimle' kudurduk bol bol...
aramız pek iyi maşallah
 ama hiç şımarmıyorum çünkü henüz o mertebeye erişemedim.:)
 önemli durumlarda istenmiyorum hala!
ben oyun oynayayım Ona yetiyor!

olsun, buna da şükür! kaçamak öpebiliyorum hiç olmazsa...




Hiç yorum yok: