Salı, Şubat 22, 2011

Başlıksız

önemli sayılabilecek bi görüşmem var yarın,  kalabalığa karışacağım...
 o güzel semte gidiyorum...
(her nekadar 'beyoğlu' nun üstüne gül koklamasam da buranın da deniz kokusu var:)

yarın bi de haberler iyi olursa; clementine ile en yakın zamanda 'deniz yıldızında' ya da 'fasıl'da bi  bira içeriz, laflarız, dedikodu yaparız, epey oldu zaten konuşacak neler neler var, kıkırdarız... güzel olmaz mı? süper olur!
(ya 'deniz atı' ismi daha güzeldi di mi ama)


*
ama haberlerin nasıl olacağından daha çok deniz kokusunu içime çekip çekip sevgilime seveceği hediyeler almak var aklımda... onu mutlu edecek hediyeler! 'aa ne güzelmiş' desin diye sırf! bu ara her zamankinden daha çok özlüyorum onu, sesi daha bi tatlı geliyor telefonda... ki sevmiyorum telefonu! hep sessizde köşelerde bırakırım genelde. ama elimde bu ara... gözümün önünde. telefon!

*
hafta sonu 'aşk tesadüfleri sever' filmine gittim. sevmedim hiç. belki de beklentimi fazla yüksek tutmuştum.  belki de 'tek' izlemiş olmaktan yorulmuşumdur.
neyse, siz bakmayın bana gidin gene de, siz seversiniz belki...      







4 yorum:

Hande dedi ki...

Yeni yazı stili güzel olmuş, belirtmeden geçemedim..

özlemnitta dedi ki...

Umarım görüşmeniz iyi sonuçlanır.Bu arada deniz kokusu...olmadan yaşayamayanlardanım bende:))))

çakıltaş dedi ki...

hoşgeldin sihirli günce:) hava buz gibiydi, çıkaramadım keyfini denizin...

çakıltaş dedi ki...

teşekkürler handecim...