Salı, Haziran 14, 2011

Ahey hey heyyy... ( Unutmadınız di mi Kargoyu?;)

Uzunca bir zaman sonra yeniden deniz yolculuğu yapmanın keyfini yaşadım bugün. Bir güzel yerleştim koltuğuma, gazetemi açtım, bi yandan da zeytinli poğçamı kemirdim... okudum okudum, didik didik ettim sayfaları.... sonra sayfanın yarısı genişliğinde bir reklama ilişti gözlerim...


 Doldu gözlerim, tutamadım gözyaşlarımı. Burnumu daha bi çekmeye başladım.  
Altına Ece Defne yazsam tam olurmuş gibi hissettim. Sonra bir reklamın, hikayemize bu kadar denk gelmesine şaşırdım.  Şaşılacak birşey yok aslında biliyorum, kim bilir ne çoktur aynı hikayeyi paylaşan. 
Reklama konu ettiklerine göre:)

Hem zaten alt tarafı ajite içerikli bir kargo reklamı! 
kargo ya.  Aşk filmi değil ya!
Uzaklaştım.  Düşünmedim. 


Sonrasında bu hüznümü  ödülle telafi edermiş gibi, çok iyi geçti günüm. İyi ve güzel olan daha önce çalıştığım kurumda yeniden bulunmaktı. Ait hissetmek,  bir çok tanıdık ile bir arada olmak, bildiğim mekanlarda yeniden bulunmak...

Ha Bi De Süper Bi Haber Aldım!
 Tanrım nolur nolur nolur nolur nolur nolur..........


4 yorum:

özlemnitta dedi ki...

Nedir o?Yoksa iş teklifimi:)

çakıltaş dedi ki...

yok iş mevzusunu hallettim. yüksek lisansla ilgili bi bilgi aldım dün. açılmasını uzunca bir süre beklediğim bölümün haberi:)dua edin bana:)

minimalist dedi ki...

gerçekten ne kadar şaşırtıcı; algıda seçicilik olsa gerek muhtemelen benim dikkatimi çekmezdi belki de o reklam...iyi bir gün geçirmene de sevindim ayrıca...

çakıltaş dedi ki...

minicim, teşekkürler canım.