Pazartesi, Haziran 13, 2011

Hu Huuuu....!!!!

Burdayım işte'! yaşıyorum:)
hep Defne yüzünden'! inanın bak!
biberonundan su döke döke, diz üstü bilgisayarım üşüttü sonunda.

Kavuştum kavuşmasına da bi soğuma geldi gene  bana sanki... tuşlar bi hoş olmuşlar, bi alana bi bedava gibi tek tuşta iki harf konduruyor, düşünün şu an ne kadar zorlandığımı! yeni yeni huylar edinmiş mesela girdiğim her sayfa da güvenlik uyarılarında bulunuyor. ona tık buna tık derken  kapağı patt diye kapatıp sakinleşmeye çalışırken buluyorum kendimi.

.

Tabi notebook özlemi çekerken ben ve yağmurlar bi türlü dinmek bilmezken anlatacak şeylerim de birikti. ama şimdi anlat deseniz  aklımda tek kalan defnece min  belirgin bi şekilde büyümesi ve o çok istediğim kurumla anlaşmış olmam.

Hani kızım peşimi bırakmayan, zor anlarında bana ihtiyaç duyan bi çocuk olsa e çalışmasam daha iyi mi ne? derdim. Ama öyle değil ki! oyun oynarken iyiyiz de hastayken, yemek yerken, kendinden daha küçük kuzeninin varlığına inanamazken.... hiç bana ihtiyaç duymuyor. hiç olmazsa büyümesiyle birlikte artan çığlık/ bağırma/ inatlaşma arasında ruhsağlığımı kaybetmekten kurtulurum dedim:)
tabi bu kadar kaba bakmıyorum aslında meseleye ama açıkçası beni tüm gün özleyeceğini ümit ederek kaçak oynuyor olabilirim...!
.

Herkeste mi var foto yükleme sorunu bilmiyorum ama blogger fotoğraf yüklemeyi becerebilirse tekrar, Defneciğin tam gaz devam eden bahçe partileri ve kum havuzu keyflerini paylaşacağım. öpüldünüzzz.

Hiç yorum yok: