Perşembe, Haziran 23, 2011

Doğumgünü partileri non stop!

Bugün bahçe partimiz vardı gene.
Bu artık köy düğünlerine benzer bir hal aldı hani yazın hergün bir düğün olur ya:)
Bizim bahçede de hergün bir bıcırığın doğumgünü!
Şaka bir yana mutlu oluyorlar işte napalım, di mi ama?

 Doğum günü kızı dünya tatlısı Bade, 
 Bizim tontini ise karıncaların peşinde, herzamanki gibi.
Pek umrunda değil henüz partiymiş, pastaymış, balonmuş
Özgür kız o, gayet cool takılıyor kendi halinde...

 
  


 
  Pasta da umrunda değil derken öylesine abartıyorum sandınız di mi?
yok değil hiçç abartmıyorum! benim kızım ağzına bile sürmedi pastayı:)
 Defne 'sarma' yedi bol bol, geze geze düşürmedi elinden... 
e biliyor ağzının tadını!

Hem kendi yedi hem de Berk'e zorla 'sarma' yedirmeye çalıştı:) E bu da iyi:)
fotoğrafta yanında oturan Berk, sarma yemek istemeyen Berk...


 arkada görünen kürklü kokoş da Defne'in Dendisi (Deniz). Tutturdu Bade gibi ben de giyeceğim gelinliği diye, feryat figan!

Benim eşsiz desteğim ile hiç istemeyen annesi ikna edilmiş oldu eve gidip gelinlik karanlık kuytulardan çıkarıldı ve kışlık kürk de minik omuzlara geçirildi :)

neden bir tek ben destekledim Dendiyi? çünkü ben minicik bir kız çocuğuyken sırf annem beğenmiyor diye bana hiç giydirmemiş ben de hevesimi hiç alamamıştım:))
 bayılırdım şatafatlı şeylere o takunyalara... sanırım bastırılmış duygularım yüzünden şimdi pek bir sadeyim.

şimdi düşünüyorum da ben de elbette giydirmem güzel bulmadığım birşeyi
 ama hevesi varsa çok istiyorsa  bahçede falan giydirip hevesini aldırırım mutlaka!
.
neyse kurtardık Dendi'yi, şu an huzurlu sakin uyuyordur eminim.
.

uh!! ne doğumgünüymüş, anlat anlat bitiremedim.
daha da çıkar da aslında, daha ne komik haller var...
sabah erken uyanmam gerek.


öpücük!

2 yorum:

annesiningülü dedi ki...

o sarmalardan nasıl canım çektiii :D

çakıltaş dedi ki...

Defne iyi reklam yapıyor:)