Pazar, Ocak 01, 2012

Unutmak İstemediklerimden... (1)

Mesela maviye  'vaaavi' deyişi var ki  hiç değiştirmesin istiyorum:)
Daha önceleri üsteliyordum   'MMavii' diye... 
bana - 'anne Vaaviiiii,  Vaviii... '  diye diretiyordu:)

Şimdi hiç üstelemiyorum:)

Hatta ben de maviyi vavi diye söylüyorum ara sıra... İş yerinde gülümsetiyor hep...


* Bi de bu aralar '' anne ottu ottu'' (otur demek istiyor) diye beni çekiştirmesi çok hit evimizde...

* Seslendiğimizde,   içeriden  nağmeli bir edayla 'delllldiimmm'   deyişi mesela  (bildiğiniz 'geldim')

* Çoğu rengi biliyor uzun zamandır, hatta özgün yorumumuzu bile katıyoruz:) kırmızıya vivivi diyor:)
- Basbayağı kırmızı işte Defne
 - Anne Vivivi, vivivi....


* Bi de söylemem lazım. Aslında videoluk tam ama çekemedim hiç...
şimdi benim yatağımda uzanmışız bir güzel dergi karıştırıyoruz... ben gelişigüzel yan yatmışım, ellerim çenemde...   kudurmaktan, yatakta hoplayıp zıplamaktan  pelte kıvamındayız,  işte dergide ki resimleri konuşuyoruz falan... bi baktım bizimki elini kulağına dayamış o minik kolunu koyacak boş yer arıyor:) e yatağın üstü kitaptı dergiydi dolu olduğu için kolay olmuyor yer bulmak.
- noldu Defne kulağın mı ağrıyor?
- ogh anne ogh... (yok)

geç düştü jetonum, beni taklit etmeye çalışıyormuş meğer. alt taraf oturur pozisyonda üst taraf yatar pozisyonda,  el çenede... gözler direkt gözlerime kitlenmiş, ' bak nasıl duruyorum' edasında...
 bilmem anlatabildim mi ama  öyle komik ki karnım ağrımıştı gülmekten...
bu da hiççç unutmak istemediklerimden...

* Son günlede bana kızdığında  ya da benim kızmama tepki olarak mırıl mırıl 'allaallaaaa' diye söyleniyor... Pepe'den öğrenmiş olmalı:)

* - Defne artık bırakalım mı memeyi? Hem artık kalmamıştır süt falan...
   - Iıhh anne... meme dütt vaar (süt var)...

Bunlar zihnime kayıtlı zaten ama yazı kalır demişler... daha da var da aklıma geldikçe devamı da gelecek...

5 yorum:

AslıASLI dedi ki...

Vavi :) bırakın öyle desin, nasıl olsa büyüyünce mavi dicek :)

Bu fotograf öyle güzelki, yeni yılınız hep böyle sevgi dolu geçsin..

Deniz dedi ki...

vaay süt sürüyor ha:) bravo

çakıltaş dedi ki...

Aslıcım; teşekkür ederim, seninde yeni yılın güzellikler dolu geçsin...artık ben de hiç üstelemiyorum ''vavvi''yi seviyorum;)

çakıltaş dedi ki...

Deniz hiç sorma ya, Güzel bişey tabi ama bu kadar sürmesini de istememiştim açıkçası... şimdi baba yok ben tüm gün yokum falan... kıyamıyorum, reddemiyorum... duygusala bağladıkça da sürüyor ama aslında artık bırakmak gerek...

annesiningülü dedi ki...

öperim sizi :D