Cuma, Mart 02, 2012

Zulu Pembedir Pemmbe...

Aslında gözü yaşlı çocuk resimleri sevmem pek, içimi acıtıyor sanki.
Gerçekten bak .. . mesela bu fotoğrafı  çok sevmekle beraber,  onu üzgün gördüğümden olsa gerek  çok da rahatsız ediyor beni...
İlginçtir siyah beyaz efekt de sevmem çocuk fotoğraflarında ...  Ara sıra kullanmışımdır mutlaka  ama  yakıştıramam hiç ...  renkli olacak ...

Neyse işte...

Sevgili burdayken hayvanat bahçesine götürmüştük Ece Defneyi. Hem güzeldi hem değildi. Hayvanat bahçelerini sevmediğimi bir kez daha görmüş oldum. Orda ki hayvanların çoktan körelmiş olan  içgülerini görmek yeterince rahatsız ediciydi.
Zürafanın pembe olmaması ise Defne için  büyük bir hayal kırklığıydı:)
- Anne;  Zulu pemmbe pemmbe!  diye uyardı  beni ...
  En son lise ikideyken bu  keyfi yaşamıştım... 
Yıllar sonra aynı keyfi kızımla yaşamak sürpriz oldu benim için:))

2 yorum:

AslıASLI dedi ki...

O kadar zorduki sana yorum bırakmak, kaç kez yazmaya çalıştım olmadı, beceremedim bi türlü..

Ağlayan, üzgün çocuk fotografları benide çok üzer, dayanamam.

Yinede önemli olan Defne'nin mutlu olması dimi :) o kayarkenki kahkahaları..

çakıltaş dedi ki...

Aa neden acaba, bi kontrol edeyim ayarlarımı...
Aslıcım kaydırak çok hızlı, uzun ve atraksiyonlu olduğu için Defne çok sevdi! zaten özünde kuduruk olduğu için:)