Cumartesi, Ocak 23, 2010

Tam Hissettiğim Gibi...


en son lise 2 de günlük tuttuğumu hatırlıyorum... ama genellikle öfkeliyken,bir şeylere kızmışsam yazıp karaladığım bir defterdi; rahatlatırdı ama...

gene içimden geldiği gibi yazsam mı? gene iyi hissettirir mi?sıkılır mıyım ki acaba? derken sevdiğim bir ses yap tabi ne düşünüyorsun ki dedi:)ve sanki hep bu telkini bekliyormuş gibiydim... ama bu sefer söz verdim kendime sadece kızgınken değil mutluyken, umut ederken ve hayal kurarken de yazacağım:)

şimdi dışarıda lapa lapa kar yağarken canım sevgilimi uzaklara uğurlamış olmanın burukluğunu yaşıyorum.minik kızımız farkında bile değil, o kadar masum ve tatlı ki bir çok şeyden bi haber olabilmek istiyorum onun gibi. tek yapmam gereken içimdeki burukluğu ona hissettirmemek.bir de istediğim kadar alkol alabilmek için emzirmenin bitişini beklemek:)

canım sevgilim iş için gittiği uzaklardan tekrar geldiğinde Ece Defne emekliyor olacak, bu bile heyecan verici...



5 yorum:

Hande dedi ki...

Blogunuza ilk yorum benden olsun..İzlemeye aldım hemen..
Öncelikle Ece Defneye maşallah diyelim..
Babanızın gidişi eminim çok zor olmuştur,çok kolaylıklar dilerim size..
Biz size destek olmaya çalışırız elimizden geldiğince..
Her zaman yazın dertleşmek için var bloglar..Sevgiler

clementine dedi ki...

Hoşgelmişsin...
Başka bir ses de yaz demişti,, taaa aylar önce, dinlememiştin. Bak aklın yolu birdir.
Sevinçten çıldırdığında da, üzüntüden kahrolduğunda da burası mabedin olsun. Bir sürü dost mesajı da tesellin:)

çakıltaş dedi ki...

ilk izleyenim:)hande çok teşekkürler; zordur özlemek, geçici de olsa ayrı kalmak ama bir de bebek olunca çok daha zor oluyormuş, bende hep beklerim desteğinizi:)

clementine im; sanırım son 2hafta çok dolu olduğumdan yazma ihtiyacı hissettim.iyi kötü tüm hislerim çorba olmuştu içimde,en iyi sen biliyosun.evet evet sebeb tam da bu! yoksa senin desteğin hep yanım da bilirim...

@--,---,----- dedi ki...

Özlemek mi?.. Aslında sorulması gereken bırakıp gitmek mi yoksa gidenin gelmesini beklemek mi daha kötü. Gelin bir de babaya sorun.. Neyse ki tek teselli, gelince ikinizi de içime çeke koklamak olabilir. Başka birşey avutamaz..

çakıltaş dedi ki...

aslında ben bu sorunun yanıtını biliyorum ama senin hoşuna gitmeyebilir:)(kalmak ve beklemek daha zor gitmekten)
de...hiç önemli değil sonunda kavuşmak varsa...