Pazar, Ocak 24, 2010

vak vak amca uzat elini...


bugün benim tontinimin üç ayı geride bırakalı üçüncü günü...4. ayın içinde miniş! bugün gördüm ki defne oyuncağını elleriyle tutabiliyordu! gördüğümde inanamadım...çok mutlu oldum...öyle hafife almamak lazım, büyük mutluluk oluyor bu minicik gelişme!

ilk agularını duyduğumda da tutamamıştım gözyaşlarımı,halbuki çok da duygusal sayılmam ben. Söylediklerime tepki verebiliyor olması çok mutlu etmişti gene.gözlerinin içine bakınca başlıyor şakımaya! ve ben kitlenip kalıyorum...aslında tontinimle çok konuşuyorum,şarkılar söylüyorum,daha 2 aylıktan beri kitaplar okuyorum ona(gülmeyin deli değilim:),ama O başlayınca konuşmaya kitleniyorum,ne dieceğimi de unutuyorum zaten,o zamanda çok komik bakıyo bana 'e hadi cevap versene dercesine:) sonuç büyük bi sessizlik!

ama bu sefer gözlerim dolmadı, elinde vakvak amcayı görünce sadece aaaaa diye çığlık attım!ve makineye yapıştım...süprizlere alışıyorum demek ki!

evet çok mutlu ediyor büyümesi ama diyorum ki bazen bu kadar acele etmese mi acaba?

5 yorum:

@--,---,----- dedi ki...

Benim süper kızım ne kadar da güzel çıkıyo fotoğraflarda di mi... hem de ne kadar hızlı büyüyo. her geldiğimde biraz daha sürprizli oluyo.. Tam sürpriz yumurta valla tontini..

Hande dedi ki...

Şekerim maşallah ,o ilk istemli tutma haraketi süperdir..Fakat sonra herşeyi yakalamaya ve hatta aman kzıım dur tutma demeye başlıyor insan...:))

çakıltaş dedi ki...

evet ya, tehlikenin farkındayım:)

zeynepin sesi dedi ki...

ne kadar güzel bi bebek..maşallah maşallah..allah bana da bu günleri görmeyi nasip etsin inşallah ve tüm isteyenlere..

çakıltaş dedi ki...

çok teşekkürler zeynep, ben de gönülden diliyorum tüm isteyenler için...